1. Please be advised of a few specific rules and guidelines for this section.

WIP [Translation]German

Discussion in 'Other' started by DeadSecret, Jan 14, 2014.

  1. DeadSecret

    DeadSecret Void-Bound Voyager

    Guten Tag deutsche Community,

    nach mehreren Tagen und sogar Wochen möchte ich nun etwas für Starbound machen. Da ich aber erst jetzt anfangen kann, weil ich vorher kein Internet hatte, nur Handyflat. Zwar gibt es immer noch paar Probleme mit dem Internet, aber das sollte mich nicht daran hindern, ein neues Thread zu erstellen.

    Da bereits ein ähnliches Thread existiert, aber der Ersteller sich nicht weiter drum kümmert, habe ich beschlossen eine eigene Modifikation, bzw. eine deutsche Version von Starbound rauszubringen. Da dies aber ein sehr großes und zeitaufwändiges unterfangen ist, kann jeder, der Lust daran hat helfen, dieses Spiel immer weiter auf Deutsch zu übersetzen.


    Wer Dropbox besitzt und englisch kann, kann gerne helfen beim übersetzen. Schreib einfach eine Nachricht hier runter...

    Der Link zum Mod
    http://community.playstarbound.com/index.php?resources/translation-german.1089/

    WICHTIG: Das ist eine Early Build. Es können Rechtschreibfehler sein oder sonstiges. Welche Datein dort geupdatet sind, müsst ihr leider selber rausfinden. Sobald wir aber einen beträchtlichen Fortschritt geschafft haben, werden wir diese Mod auch auf der MOD-Seite von Starbound zur Verfügung stellen. Übrigens: Die Umlaute funktionieren nun tadelos. Wir wünschen euch viel Spaß! Solltet ihr dennoch Abstürzte in einigen Sprachfiles erleben, bitten wir euch diese in diesem Thread mitzuteilen. Für die Umlaute bedanke ich mich bei Surrealer.


    Mit freundlichen Grüßen,
    DeadSecret

    Moderator edit:
    Good day German community,after several days and even weeks, I would like to do something for Starbound . But since I can only now begin because I previously had no internet , only HandyFlat . While there are still some problems with the internet , but that should not stop me from creating a new thread.Since there is already a similar thread, but the creator does not care on drum , I've decided its own modification , or bring out a German version of Starbound . But since this is a very large and time-consuming venture , anyone can who feels like it has help , this game continues to German translate .
    Who owns Dropbox and English can is welcome to help translate . Just write a message down here ...The link to the modhttp://community.playstarbound.com/index.php?resources/translation-german.1089/IMPORTANT: This is an early build. There may be typos or otherwise. What files are updated there, unfortunately you have to find out yourself . Once we have made considerable progress but we will make this mod on the MOD side of Starbound available. Incidentally, the umlauts now work tadelos . We wish you much fun ! Should you still experience crash in some language files, we ask that you notify this in this thread. For the umlauts I thank Surreal .
    Sincerely,Dead Secret
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
    Vettius07, Grauni and Surrealer like this.
  2. DeadSecret

    DeadSecret Void-Bound Voyager

    ACHTUNG: Diese Modifikation hat nun Platz in der MOD-Sektion erhalten. Den Link findet ihr oben. Viel Spaß wünschen euch Surrealer und Ich.

    Moderator edit:
    WARNING: This modification has now received place in the MOD section. The link can be found above. Have fun and I wish you Surreal.
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
    Surrealer likes this.
  3. Vettius07

    Vettius07 Void-Bound Voyager

    Super.. Danke für eure Arbeit :p

    Moderator edit:
    Super .. Thanks for your work: p
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
  4. Berlichan

    Berlichan Space Hobo

    kann den link leider nicht angucken bekomme" You do not have permission to view this page or perform this action. "

    den noch danke

    Moderator edit:
    can not get the link watch " You do not have permission to view this page or perform this action. "

    to give special thanks
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
  5. Top-SecreT

    Top-SecreT Space Hobo

    Ja würde auch gern mal testen aber no permission

    Moderator edit:
    Yes would also like to test times but no permission
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
  6. ghosy

    ghosy Intergalactic Tourist

    Habe leider auch no permission ;(

    Moderator edit:
    Have unfortunately no permission; (
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
  7. pcplayer

    pcplayer Void-Bound Voyager

    Habe leider auch no permission ;(

    Moderator edit:
    Have unfortunately no permission; (
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
  8. L33TCH

    L33TCH Aquatic Astronaut

    You do not have permission to view this page or perform this action. Auch hier

    Moderator edit:
    You do not have permission to view this page or perform this action. Again
     
    Last edited by a moderator: Mar 4, 2014
  9. Jonesy

    Jonesy Sarif's Attack Kangaroo Forum Moderator

    We require all posts on the forum to be in English, or provide a translation. I'll edit in translations for existing posts, but you need to include them yourself for all subsequent posts. Google Translate is fine. Not including a translation following an official reminder to do so is against the rules, but we don't want to go that far.

    Failing this, I recommend you check out our dedicated German community.

    http://www.starbound.de/

    Translation:

    Wir verlangen, dass alle Beiträge auf Englisch sein oder eine Übersetzung. Ich werde in Übersetzungen für bestehende Beiträge bearbeiten, aber Sie brauchen, um sie sich für alle nachfolgenden Beiträge enthalten. Google Translate ist in Ordnung. Ohne eine Übersetzung nach einer offiziellen Erinnerung, dies zu tun ist gegen die Regeln, aber wir wollen nicht so weit gehen.

    Geschieht dies nicht, empfehle ich Ihnen einen Blick auf unsere engagierten deutschen Gemeinde.

    http://www.starbound.de/
     
    Last edited: Mar 4, 2014
  10. Vettius07

    Vettius07 Void-Bound Voyager

    Hat es sich erledigt mit der Mod?

    Moderator edit:
    Has it done with the mod?
     
    Last edited by a moderator: Apr 18, 2014
  11. Jonesy

    Jonesy Sarif's Attack Kangaroo Forum Moderator

    All posts on the forum must be in English, or provide a translation. I've edited your post to include one, but you need to post one yourself from now on.
     
  12. Drow

    Drow Void-Bound Voyager

    ...ist tot!

    translate without google:

    ...is death!
     

Share This Page